YEYE



Haha nu måste jag bara ta upp lite saker till mitt försvar här:

1. Känner du mig? Don't think so, så du ska inte komma och kalla mig ytlig bara för att jag tycker det är snyggt med fast och runda bröst?! Dom som känner mig skulle nog inte beskriva mig som speciellt ytlig så sluta dömma folk. Varför är det så att folk som bryr sig om sitt utseende är ytliga? Man kan väl ha en snygg utsida och en fin insida samtidigt eller? Eller bara för att man ser bra ut så är man som en insjö, bara yta och inget djup? Korkat.

2. Har jag sagt att det bara är brösten som spelar någon roll eller? Nej. Jag sa bara att JAG inte tycker att dom är snygga på bilden och att JAG inte vill ha sånna. Sen får väl du göra som du vill och tycka som du vill och om du tycker dom är snygga så tyck det då, men kom inte och försök trycka på mig dina åsikter.

3. Hahaha jag är rättså nöjd redan faktiskt men jag menar att när man blir äldre sen kanske dom börjar hänga och jag menar på att jag tycker det är snyggare om man har runda och fasta än små och hängiga? Så jag är rätt nöjd nu och om jag någonsin gör något sånt så komme rjag säkert bli nöjd :)

4. Så bara för att jag bryr mig om mina bröst så bryr jag mig inte om något annat? Du är ju för dum. Helt seriöst. Bry du dig om något viktigare istället för att skriva onödiga inkorrekta kommentarer på folk bloggar för du har ju uppenbarligen inget liv.

Jag har sagt det innan och jag säger det igen, har ni inget bra att säg så säg ingenting! För det är nämligen så att detta är MIN blogg där jag skriver MINA tankar och om MITT liv så jag skriver precis vad jag vill här och jag tänker fortsätta skriva mina åsikter om saker och ting. Har ni en annan åsikt (vilket är normalt eftersom alla inte är likadana, som tur är) så skriv det i eran blogg då :)
Och dessutom, man dömmer andra efter sig själv så du är säkert ytlig :D
Now I'm gonna but you in my |___| --> carebox hehehe

Kommentarer
? Elin

Vissa saker man skriver väcker så många reaktioner. Smällar man får ta;)



Svar: Haha det är ju så:D

Ställ mycket jättegärna en fråga till frågestunden på min blogg;)

2010-03-31 @ 15:56:44
URL: http://lundbergelin.blogg.se/
? Elin

Svar: Tack för frågan:D SVaren kommer imorgon typ.. eller nått:D

2010-03-31 @ 18:20:19
URL: http://lundbergelin.blogg.se/
? arnela |

sv: Haha ellerhur :) men den rosa/svarta e så söt! ♥

2010-03-31 @ 19:07:36
URL: http://meanwhiile.blogg.se/
? Anonym

haha..

känsligt verkar det som. Tror du tog in lite för mycket i det jag skrev,brukar bli så när man känner sig träffad :)

fast det roligaste är ju absolut att få höra bort-förklaringarna.

2010-04-01 @ 14:32:47
? Anonym

palla, du har en blogg som folk SKA kommentera, då får du väl ta att folk kommenterar vad de tycker? och palla att du skriver så sjutk mkt pga 4 rader text.

2010-04-06 @ 14:13:06



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0