DET ÄR INTE LÄTT ALLTSÅ

Bläää jag har slutat blogga. Som om ni inte märkt det haha .___+ Nejmen jag liksom.. har inget att skriva om längre och dessutom sitter jag aldrig vid datan heller. Men nu kände jag att jag hade lust att skriva ett litet inlägg :)

Vad händer egentligen nu för tiden? Känner mig isolerad :O
Själv sitter jag och kollar på sånt behind the scenes av Sex And The City 2 med Sophie Fahrman eller vad hon heter haha. Jag ska såå gå och kolla på den filmen på bion! LÄTT!

Hmm... vad har mer hänt i mitt liv...? o.O Inte så mycket kanske.. eller jo, jag försöker hitta sponsorer som vill ge mig pengar för jag ska köpa en hund har jag bestämt! :D Det är så att någon dam med typ 30 papillion/phaléne hundar har tagit livet av sig och nu har hundarna inget hem så jag och mamma ska nog kolla på en liten phaléne hane imorgon som kostar 3000 så om du, min kära syster som numera är lite rik, läser detta så snälla söta rara betala liiiite? HEHE :]

Men nu ska jag gå och duscha, pusstja♥


Så ser phaléne ut om ni undrade :]

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0