FREDAG.

Så det blev ingen skola för mig idag heller. Jag vaknade vid 1 och hade 8 olästa meddelanden -.- Varför är det alltid så att det aldrig är någon som smsar en men när man ligger hemma sjuk och sover så smsar folk som galningar?

Fick nya filmer i brevlådan idag. Det var Till vildningarnas land, Broderier och En galen natt. Jag har just sett Till vildningarnas land och den va inge vidare bra faktiskt.. väldigt konstig och nästan lite sorglig och deppig :S Nu ska jag antingen se En galen natt eller en av dom jag laddade ner igår. Eller kanske laddar jag ner någon ny.. hmm.. några tips på bra filmer isf? :)


Kommentarer
? michelle ♥

Du kanske sett någon av dem men jag bara köttar med några jag tycker är bra :D

The Green Mile, Taken, 500 Days of Summer,Norbit,7 Pounds (lite seg i början men slutet gör det värt det!) och sen kommer jag inte på fler just nu :(<3

2010-11-26 @ 15:37:07
URL: http://michibelle.blogg.se/
? Erica

Samma här bara köttar på med filmer vet inte om du har sätt dom men men haha.

Lady in the water, The kite runner, brokeback mountain, Felon.. Kommer inte på flera nu haha ^^ Men i alla fall:P Krya på dig btw<3

2010-11-26 @ 16:50:43



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0