FRIDAAAAY

Jösses, nu var det ju längesen jag bloggade... well well, har inte haft varken tid eller ork.
Som ni ser är här lite förändringar i designen, jag ska fixa den men jag pallar inte just nu dessutom har jag inga bilder till headern och ingen fantasi what so ever, så det får helt enkelt vänta.

Idag har jag varit i skolan, hände inget intressant precis som vanligt.
Efter skolan gick jag hem, satte mig i soffan chillade lite och sen städade jag hos Daisy. Ska börja göra det en gång i veckan nu hehe...

Nu har jag packat och sitter och väntar på att Bella ska komma hem sen ska mamma skjutsa mig dit och så ska hon, jag och Erica ha en myskväll och kolla film och sånt, ska försöka ta bilder! haha jag vet att jag är dålig på det men jag hatar verkligen min mobil kamera. Erica har dock en systemkamera så aa vi får se om det kommer bilder :)




Min lilla Daisy :)


Kommentarer
? nathalie

gud va duktig du är på att göra bloggdesigner! :)

tar du betalt eller gör du gratis? är det gratis så skulle jag verkligen bli glad om du kunde göra en åt mig! Så duktig är du :) KRAM

2010-11-14 @ 21:33:47
URL: http://nathaliiegustafsson.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0