HEMBAKAD PIZZA OCH FILM

Ikväll har Mensur varit här. Han gjorde en egen vegetarisk pizza och jag måste säga att jag aldrig har ätit en hemmagjord pizza som jag riktigt gillat men den här smakade precis som en köpt! Nästan godare för botten var lite tjockare och mycket mjukare. Riktigt god! Fast han är ju förståss kock så ;)
T.o.m min mamma åt den och tyckte den var riktigt god och hon äter inte ens pizza haha :p

Under tiden började jag kolla på Knight and day som vi sen såg färdigt tillsammans när vi hade ätit. Mycket bra och rolig film faktiskt! Gillade den starkt :)
Efter filmen tog jag mig en dusch och sen kollade vi på The back-up plan som också var både bra och rolig :D
Nu har han precis cyklat hemåt och jag ska borsta tänderna och lägga mig snart. Har fortfarande migrän och funderar på om jag verkligen borde gå till skolan imorgon.. egentligen borde jag vila, kan inte missa lördag-kväll men vi ska baka och förbereda inför julskyltningen imorgon och jag känner att jag kanske behövs så får kanske släpa mig till skolan med migrän iaf imorgon bitti. Vi får väl se :)

Men nu ska jag borsta tänderna och sova, natti♥


Bild från i somras eftersom jag inte tycker om att lägga upp inlägg utan bild haha :p


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0