JÖSSES VILKEN DAG!

Sorry att jag inte uppdaterade mer igår, men städade in i det sista och hann ändå inte klart :(:( Kan dock ha berott på att jag hittade typ 5 lådor till fulla med barnoms-saker som skulle sorteras.

Idag väckte mamma mig vid halv 11. Då blev det upp, sminka sig i ilfart och sen bar det iväg med henne och snutt till loppisen i vejby där vi lämnade allt vi rensat ut ur vår lilla 3a dom senaste veckorna. Det blev hela bagage utrymmet som blev proppfullt så loppisen blev nog glada :]
Sen skulle vi egentligen åkt hem men istället åkte vi vidare till Halmstad där vi käkade på en restaurang. Jag och snutt åt bakad potatis med räkröra, mums!
Sen åkte vi till en secondhand affär, minns inte vad den heter, som vart jätte stor med massa fina grejer! Jag hittade ett par riktigt snygga kängor som var bruna med snörning. Men dom var ganska så slitna och sen va det ena snöret trasigt så det behövdes bytas ut och därför köpte jag inte dom. Dom kostade nämligen 200:- vilket känns lite dyrt för så pass använda och slitna skor.. synd :( Wellwell, fick med mig en supersnygg höstjacka därifrån som även kan användas på vintern med en tjock tröja under! Den är grön med stor grå päls på luvan och väldigt stor. Dock inte för stor :)
Efter den secondhand affären åkte vi till nästa, myrorna. Där var inte lika bra urval alls, mest fula slitna illaluktande tantkläder från gamla tider.. haha
Fick dock med mig en super snygg väska därifrån. Den va svart och så var den i päls med gulddetaljer :p

Nu ska jag gå ner och hämta min jacka, den är nämligen nytvättad. Ska fota den imorgon när den är torr och väskan får ni se nu :)


Bilden ger den ingen rättivsa... den är mycket snyggare i verkligheten!
Dessutom ska jag sätta på en lång rem så jag slipper bära den på en axel :)


Men nu till tvättstugan! Brb♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0