LANVIN FÖR H&M


Vad tycker ni om kläderna som Lanvin har designat till h&m?
Jag gillar inte dom alls.. ganska fula och tråkiga färger och sen är det konstiga modeller på kläderna o.s.v. Dessutom är det dyrt! Jag menar, även om Lanvin är ett dyrt och fint märke så varför skulle man gå och handla en klänning på h&m för 1500:- som inte ens är så fin? Då kan man köpa en mycket snyggare någon annanstans för det priset. H&M är ju dessutom billiga och nu ska dom helt plötsligt börja sälja klänningar för 1500 helt plötsligt? Nej. Jag är besviken.








Lite av det från Lanvin som ni kommer kunna hitta i utvalda h&m butiker och på nätet. Gillar ni det? Där finns typ 3 saker jag tycker är fint .__. haha


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0