MÅNDAG HELA TIDEN..

Är det bara jag som tycker att det känns som om det alltid är måndag? o.O

Haha... jag hade iaf en kul måndag idag :) Det var en helt ok skoldag och resten av dagen har jag varit med Handii. Vi har fikat på grafitti och gått runt på stan. Sen har vi även suttit i min soffa och garvat och nu har hon precis åkt hem. Hoppas att vi kan ses snart igen för det känns väldigt tråkigt att vi har glidit ifrån varandra :( Känns som om jag nästan inte har några kompisar längre, inte som jag umgås med iaf .___. Måste bli ändring på det!

Nu ska jag gå och göra kycklingsallad till mig och snutt som är på väg hit. Ikväll ska han, jag och mamma kolla District 13 som jag fick hem idag :) Brukar annars alltid kolla Top model på måndagar men det har blivit så mycket bitchande och tjaffs i det programmet nu så jag pallar inte se det haha...

Brb♥


Saknar oss :(


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0