MY LOVE BASKET

Är nu med i en tävling hos Isabelle Strömberg där jag är med och tävlar om 500:- på Bubbleroom och har därför gjort en egen love basket, vill ni se min så klicka här :D

Har suttit och pillat ihop den as länge nu haha och har samtidigt kollat desperate housewives wich I love!
Hoppas att jag vinner! Har aldrig gjort det innan :( Fast det är kanske inte så konstigt, alltid så himla många som är med ju! -.- haha

Nu ska jag tvätta av sminket, brb♥


Jag idag när jag skulle träffa Van :) Och nej, mitt hår är inte lila det är bara konstiga färger på bilden...


Kommentarer
? michelle ♥

jag vet att du kommer vifta bort det här nu, men lyssna noga på mig nu Linneah! Du är typ.... perfektion O.o <3

2010-11-17 @ 20:04:38
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0