NU HAR JAG VARIT DUKTIG

Jag har precis lämnat in arbetet som ska lämnas in imorgon i samband med det hälsoprojektet vi har nu. Trodde inte att jag skulle få tummarna loss att göra det men nu gjorde jag det och lämnade in det iaf så creds till mig! :)

Har nyss sett Prinsessan och grodan. Känner mig lite smått besviken faktiskt.. den var rätt bra fast inte alls så som Disney filmer brukade vara, jag blir alltid så besviken när jag ser nya Disney filmer för dom är inte alls som dom där gamla :( well well, antar att man inte kan förvänta sig det.

Men nu är jag hungrig så nu ska jag äta! Brb


Jag idag=sliten!


Kommentarer
? amandapanda

man1, du är alltid så fin. saknar dig <3

2010-11-17 @ 20:17:26
URL: http://ammmandas.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0