REDAN TORSDAG?

Vad fort den här veckan har gått, redan torsdag liksom :S

Idag vaknade jag vid kvart över 12, skönt. Hittade 3 filmer som hade kommit i brevlådan :] Min syster jobbar ju på Lovefilm i gbg nu så vi är typ gratis medlemmar där nu ett tag. Så jag fixade min filmlista här om dagen, la in filmer och så och sen skickar dom filmerna på en gång. Jag la till dom i förrgår kväll sen skickade dom filmerna igår och nu har jag dom.
Har nyss kollat en av dom, New York minute. Har sett den innan och den är rätt löjlig men det va så längesen så jag va riktigt sugen på att se den faktiskt! Nu har jag Den magiska leksaksaffären och Coco chanel (typ) kvar. Sen så fort man skickar en film tbx så skickar dom ut en ny från ens lista, bra va?
Ska nog skicka new york minute redan idag så får jag säkert en ny imorgon :)

Funderar även på att traska till h&m och köpa denna jackan idag



Kostar bara 300:- och är ursnygg irl. Hmm... vad tycker ni?

Ajja, nu ska jag städa daisys bur :( blää.


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0