SNÖYRA

Åhh det har snöat jätte mycket inatt och idag och jag har migrän och får inte vara ute i det :(
Jag vill ut jag vill ut jag vill ut!

Som sagt vaknade jag med migrän imorse. Hade ont i huvudet redan igår kväll så förstog att det skulle komma smygandes mer och mer under natten .__. Så jag sov vidare till typ 20 i 12. Sen dess har jag suttit och kollat på Tyra Bank's show och gamla avsnitt av Top model.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. om jag ska kolla en film, kolla dom senaste två avsnitten av Ung och bortskämd som jag missat, om jag borde försöka hitta en klänning till Amandas tjejfest på lördag eller om jag ska rita på en t-shirt eftersom jag inte kom på något att rita igår kväll.
Haha börjar nog med klännings-letandet. Ni får se sen om jag hittar något fint :)
Puss♥


Såhär såg det ut utanför mitt fönster när jag vaknade så nu har det ju blivit ännu mer, myys! :)


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0