TORSDAG KVÄLL

Vad gör ni i kväll? Själv chillar jag :]

Efter att jag hade städat hos Daisy, diskat undan lite och plockat undan mina saker i vardagsrummet så tog jag och mamma en ganska lång powerwalk. Riktigt skönt men det gjorde mig väldigt trött!
Ajja, duktigt av oss :]

Nu i kväll har jag bara suttit som en trött klump i soffan. Just atm kollar jag och mamma grannfejden (haha!) och väntar på att snutt ska komma hit :)
Vi ska kolla på Den magiska leksaksaffären som vi fick hem idag.
Någon som sett den? :)


Kommentarer
? michelle ♥

grannfejden var skitroligt idag xD hahah hon tjocka såg skitkul ut! <3

2010-11-04 @ 22:07:02
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0