TRÖTT SÖNDAG

Tjenixen

Inte haft tid att blogga idag för har spenderat min dag hos mormor och morfar. Av någon anledning är jag trött som ett as varenda söndag. Kan inte första varför.. eller kanske för att det är så mörkt hos mormor och morfar på vintern och för att vi inte gör något.. haha well well.

Kvällen har jag spenderat lite åt att fixa klart med Sevaras design (la in samma färdig-design som jag har och även hennes nya header). Det var kul för hon blev super nöjd dessutom är hon en jätte trevlig tjej! :D Inte alls kul att göra åt folk som är typ otrevliga och sen inte ens länkar en fast man har gjort det gratis och bett dom om det... så hon var en riktig liten sötboll! haha :)

Mensur har också varit här, min lille plutt Har ju inte varit med honom så mycket denna helgen så har saknat honom :(

Men nu ska jag strax sova, skola igen imorgon ju... .___. Kanske bloggar en gång till innan om jag orkar.
Puss annars♥


Mensur Shala♥


Kommentarer
? sevara

Awii gulletjej! :D skit nöjd med designen, tusen tack! du är fett trevlig du med sötnos :*

2010-11-15 @ 17:54:20
URL: http://sevaras.blogg.se/
? sevara

Awii gulletjej! :D skit nöjd med designen, tusen tack! du är fett trevlig du med sötnos :*

2010-11-15 @ 17:54:25
URL: http://sevaras.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0