VAD GÖR ALLA IKVÄLL?

Alltså... himla tråk-helg detta har varit!
Innan gick jag ut och fikade med Julia och Emma på eh typ vid 4 tiden. Dock fikade jag inget för jag hade inte käkat sen frukost så ville hellre äta än att fika. Där satt vi ett tag och pratade och sen kom Mensur. Tillsammans gick vi till acapulco och delade på en pizza. Efter det köpte vi på oss lite läsk och godis och sen gick vi hem till mig. Resten av kvällen har vi spenderat i soffan. Vi har kollat på Spiderwick. Dock skulle han träffa sina kompisar så han stack vid kvart i 10 och nu sitter jag här i soffan och tråkar med min dator och mamma har redan lagt sig.. hur tråkig kan den här helgen egentligen bli?! usch.

Imorgon ska jag försöka gå upp i tid sen ska jag fixa mig fort som attans och ge mig ut och springa innan frukost! Ni vet väl att det tydligen ska vara jätte effektivt att springa/powerwalka innan frukost? Så det ska jag testa på.
Sen blir det väl mormor och morfar som vanligt. Roligt slut på en rolig helg, eller vad säger ni? haha...


Fy vad jag saknar sommaren... :(


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0