VÄRLDENS SÄMSTA UPPDATERING

Usch, jag har inte bloggat sen i torsdags... :(
Men jag har typ inte varit hemma på hela helgen. Hade väldigt mycket att göra hela fredagen, stressade som en liten duracell-kanin hela dagen och sen var jag inte hemma på kvällen. På lördagen kom jag hem rätt sent, hjälpte mamma sortera kläder och sen stack jag till Alexandra och kom inte hem förrän vid 2 på natten.
Sen igår var vi hos mormor och morfar hela dagen och kvällen spenderades i soffan med snutt och mamma kollades på Mary Poppins och City Slickers II :)
Med andra ord har jag inte suttit vid datorn på hela helgen.
Men nu är jag tillbaka och ska försöka uppdatera regelbundet :)

Har nyss duschat för jag va jätte kletig... haha!
Jag hade nämligen precis käkat frulle så skulle jag ta mina mediciner och när jag skulle ta den som man ska dricka så skulle jag skaka den först så exploderade den typ så det sprutade gult, äckligt, illaluktande klet i hela vardagsrummet och på min datorväska, i mitt ansikte, i mitt hår, på mina kläder och... usch!
Wellwell, nu är jag iaf ren igen och min fina mamma torkade upp efter mig (a)

Idag ska jag spendera min dag i mitt rum. Jag ska storstäda det och sätta upp lite saker som en hylla, en klocka o.s.v. :)
Bloggar iaf mer senare, puss!♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0