YAMAKASI OCH AKTIER

Hann tyvärr inte skriva mitt brev till pappa innan idag men jag gick ändå ut på stan och postade iväg ett par skor till Farsta och sen skickade jag tillbaka Prinsessan och grodan och When in Rome till Lovefilm.
Förhoppningsvis kommer det nya filmer snart, fast iof dom kommer väl på måndag I guess .___.
När vi hade postat klart (jag och mensur) gick vi hem till mig och käkade lite sallad haha :)
Resten av kvällen har vi spenderat framför tv:n med mamma. Vi kollade på den franska super grymma filmen Yamakasi. Älskar den! Och samtidigt gjorde jag lite aktie-research tills lektionen jag har imorgon eftermiddag.



Nu har Mensur precis gått och jag hade tänkt kasta mig i sängen för jag är nämligen döds trött! Men som tur är börjar jag inte förrän 9 imorgon, skönt!



Godnatt på er♥


Kommentarer
? sevara

nu vart du mycket duktigare på uppdateringar :D goo girl! haha <3

2010-11-19 @ 19:37:00
URL: http://sevaras.blogg.se/
? Laila

fint hår du har =)

2010-11-19 @ 20:29:17
URL: http://lailaaziz.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0