DUSCHEN VÄNTAR

Nu ska jag hoppa in i duschen! Har lite att göra idag. Måste till stan och köpa nagellim för det fick man inte till lösngalarna igår :( dåligt.. Och sen måste jag fixa lite mer i mitt rum, stryka mina gardiner och hänga upp dom igen för dom har varit nere ett tag nu vilket resulterar i att när jag står här inne och bytar om med tända lampor och det är mörkt ute kan grannarna som bor mitt emot se mig väldigt bra :| haha
Sen ikv blir det nog lite festligheter hos Erica :) Men vi får se hur det blir med det, är ju som sagt vädligt förkyld!
Nåja, nu måste jag rusa. Bloggar sen!
Puss♥


Kommentarer
? Kattiiz

Hej kan du fixa en header åt mig? :D

Självklart att jag länkar dig :)

2010-10-16 @ 14:59:09
URL: http://katt



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0