KONICHIWA! :)

Har legat hemma hela dagen idag. Har dragit på mig en ny förkylning.. IGEN! -.- Dumma dumma vita blodkroppar! Rätt åt dom att dom är söndriga! Inte ens dom kan man lita på :(
Sov iaf till 3 och sen satt jag och kolla på Kenza&Tyra show och käkade sushi. När det började mörkna ute tog jag, mamma och snutt en mysig promenad. Behövde verkligen komma ut och få luft så det va skönt :)
Vi svängde även in på Netto och köpte lite saker. Jag köpte bl.a. lösnaglar på NETTO! :O Men dom kostade bara 29:- och var jätte fina! Jag tycker inte om dom vanliga man köper på typ kicks och åhléns ni vet? Dom är typ dyra och helt gulaktiga :s Ser inte så äkta ut... men dom här ser ut som sånna man går och gör på salong :D

När vi kom hem stack snutt :( och nu har jag och mamma kollat Mitt stora feta grekiska bröllop. Den är så himla rolig! :D Dessutom köpte jag både ostbågar och Riesen på Netto när vi va ute.. *tjock* haha :(
Ska nog kolla en film till nu!
Pusspuss♥


Snygga va?!


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0