LÖRDAG OCH TRÖTT SOM ETT ÄGG

Hej på er alla söta läsare :)
Vaknade typ för en halvtimme sen. Eller aa mamma väckte mig -.- Jag är så himla trött! Kom inte hem förrän vid halv 1 igår kväll och då skulel jag äta o.s.v. sen kunde jag inte sova så jag somnade nog inte förrän vid 7 imorse.

Sorry btw att jag inte bloggade mer igår men jag hann inte. Var ju i Boarp med mamma och snutt där jag köpte lösögonfransar, en guldig ögonskugga och puffar till puder :)

As billigt i Boarp btw! Ögonfransarna kostade bara 15:- ! :D

På kvällen stack jag, Van och snutt till snutts stuga där alla hans kompisar också va. Vi grillade, snackade, kastade pil (haha) m.m. Mysigt :)

Nu sitter jag och sminkar mig i fönsterkarmen för jag och mamma ska snart ut på stan och fika. Ska även köpa en helt vanlig vit bas tröja med långa ärmar på H&M igen för jag ska sy om den, vet precis hur jag vill ha den! Kommer bli snyggt :)
Men nu måste jag fortsätta så jag blir klar, bloggar sen!♥


Kommentarer
? Sara

kan du inte visa mer dom sakerna som du syr? :)

2010-10-23 @ 14:29:50



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0