NÅGRA KLÄDER FATTIGARE

Hej :D

Idag har jag varit hos mormor och morfar, vi var faktiskt ute och gick i skogen. Skönt! Dessutom åt vi lax, potatis och mormor underbara gravlaxssås. Ni anar inte hur god den såsen är! :O Helt sjukt underbart god :D haha
Efter mormor och morfar åkte vi hem till snutt där vi lämnade lite av mina kläder.. kläder som jag egentligen tycker är fina men som jag inte använder helt enkelt så då tyckte jag att hans söta lillasyster som är två år yngre än mig och ungefär lika stor som mig kunde få dom. Hon kanske kan använda dom :)
Sen fick hans två små-syskon lite av mina gammla leksaker också. Håller ju som sagt på att rensa ut så det var skönt att bli av med det :)

Nu har jag precis tvättat av sminket, smort in ansiktet med brun utan sol, matat Daisy och satt sånt anti-mörka ringar runt ögonen medel runt ögonen och är helt klar för en god natts sömn :)
Så nu säger jag godnatt och så hörs vi imorgon! Puss♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0