NY FRISYR

Hej :)

Skola idag, fick sluta tidigare så det blev hem, lämna datorn, hämta pengar och lite sånt. Sen gick jag till Nyhem för att träffa Handii. Vid 3 kom hennes syster och hämtade oss och så åkte vi till hennes salong. Handiis syster är ju nämligen frisör. Hon klippte mig, inte så stor skillnad förrutom att det är lite kortare eftersom hon klippte bort det slitna :) Sen klippte hon även lite "lugg". Eller det håret där framme är kortare så det blev jätte snyggt :)
Ni får nog se bild på mitt nya hår imorgon! Ni har ju inte sett färgen heller kom jag på o.O ajja..

Nu sitter jag i soffan med snutt och mamma och kollar på Desperate Housewives, love it!
Men nu ska jag fortsätta♥


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0