SLEEEPY

Nä nuså är jag trött så nu ska jag sova!
Får se om jag ska till skolan imorgon. Har ju varit sjuk hela helgen vilket har hindrat mig från massa roligheter :( ajja...
För övrigt ska jag försöka mig på DreamWeaver som jag upptcäkte att jag har på datan och som vi har haft lektioner i i skolan så jag ska se om jag kanske kan börja göra egna designer till bloggar där! :)
Sen i veckan så hoppas jag att det ska komma en ny höst-design här. Ska se vad jag kan knåpa ihop och mer säger jag inte ;) Eller jo! Om jag har tur får jag fixat nya fina höst-bilder till headern så vi får väl se hur det blir sen :)

Men nu ska jag sova. Sleep tight♥


Kommentarer
? LINDA - [foto och vardag]

Sv: Höstbilder, gärna det. ;) Denna veckan ska jag nog fokusera på att bli frisk först dock, men snart iallafall! :D

2010-10-18 @ 18:42:06
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0