VISSA HAR ALLT BRA TUR

Vad tycker ni om Kenzas alla framgångar? Hon har kontrakt med världens största modellagentur, designer jobb hos Jafama, Wildflower och guldfynd, ett eget företag och en show. Dessutom har hon nu blivit kontaktad av både Universal music och Sony music som är riktigt riktigt stora!
Och nu har hennes läsare börjat gå emot henne för dom tycker att det är orättvist. Alltså jag tycker inte att hon sjöng varken dåligt eller jätte bra. Inte så bra att dom borde kontaktat henne men det har vi inget att göra med. Och jag kan ju säga att jag inte sjunger ett dugg bättre.. hehe :)
Men vadå orättvist? Hon har ju kämpat för att få sin blogg så stor? Och det är väl rätt självklart att när man har så många läsare som hon har att man blir mer sedd? Man blir sedd av modellagenturer, hörd av Universal music OCH Sony music o.s.v.
Och nu undrar jag varför det är så att folk alltid måste klaga så fort någon annan lyckas? Bara för att hon har haft sån tur så är hon ingen dålig person eller en dålig bloggerska som vissa säger nu bara för det. Det väl bättre att lyckas för något man kan än att provocera sig fram som kissie. Med fejk bröst som är WAAAAY to big, spruta in skit i hela ansiktet, låtsas att hon går och fikar med folk hon inte ens känner och ta massa nakenbilder och sl*amp bilder i Magaluf?!
Och Kenza skryter inte ett dugg? Hon säger inte att hon är bättre än andra eller mer värd än vad alla andra är. Hon kallar sig inte för en kändis som vissa andra gör.
Så snälla människor.. sluta klaga på folk som har kommit någon vart i livet för de flesta har inte åkt in på ett bananskal utan dom har jobbat för det.. så sluta klaga och börja jobba! ;)

Har jag fel eller?


Tycker ni att ni förtjänar modellkontraktet mer eller?


Kommentarer
? johannann

Ja, jag håller verkligen med dig!

Följer kenzas blogg, och den är verkligen bäst! Inte soom vissa andra bloggare som bara kastar en massa skit på andra bloggare som det går bra för !!

2010-10-16 @ 22:11:47



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0