DISS



..schizofrena människor. Jag pallar inte med folk som ibland är hur trevliga som helst och sen helt plötsligt så blir dom helt otrevliga och korta mot en typ :S
Jag menar, vad är det för mening att vara trevlig från början om man helt plötsligt bara ska bli elak? Känns så onödigt. Och känns ännu mer onödigt att när dom sen varit elaka en gång kommer dom tillbaka igen och är helt plötsligt som vanligt igen.. tills nästa gång dom får för sig att slänga ur sig något ogenomtänkt.
Hur ska man egentligen behandla en sån person? Jag får sinne -.-

Det är nästan som Dr.Jekyll and Mr.Hyde. Har ni sett den? Eller har ni sett honom i The League kanske?
Han är typ en snäll doktor men när han blir arg typ eller jag kommer inte ihåg riktigt.. iaf så förvandlas han då till Mr.Hyde som är typ ett agressivt monster :] haha


Dr.Jekyll                              Mr.Hyde


Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0