KYLA & REGN

Usch jag blir så trött på det här vädret alltså! Det är så himla kallt och ruggit ute :(

Idag har jag sålart varit i skolan. Slutade kvart i 3 och mötte sedan upp en gammal kompis som jag inte varit med på över 1 år :O
Tillsammans gick vi och åt kalddkaka med massa grädde på Grafitti, mums!

Nu är jag hemma och funderar på saker att göra ikv.. Blir nog att vara med snutt. Fast jag skulle egentligen tycka att det hade varit kul att kanske träffa en tjejkompis och sova över men ingen kan och jag får inte tag på handii, har inget av hennes nr längre .___+

Well well, något måste göras iaf, det är ju trots allt bara fredag en gång i veckan!
puss♥


Bjuder på en random bild från Hannahs student. Jag saknar sommaren :(


Kommentarer
? julia

Åh vad söt bild!

2010-09-19 @ 19:08:55
URL: http://juliiasblogg.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0