NY START.

Jag vill börja om på nytt när det gäller det här med bloggandet. Dock vill jag inte byta blogg så jag kommer ha kvar den här men jag vill helt ha en ny design en helt ny stil liksom. Det ska jag jobba på. Och med den här nya starten så ska jag faktiskt börja uppdatera.. haha.

Dom senaste dagarna har jag varit sjuk. Började ju dansa i onsdags och var redan då lite förkyld vilket ledde till att jag drog på mig en riktigt ordentlig förkylning som har suttit i hela helgen. Så den här helgen har jag bara suttit hemma i soffan och kollat film med mamma. Skulle egentligen till skolan idag men har feber och hosta nu också så det blev icke. Att det aldrig kan försvinna. Oh well, alla blir ju sjuka precis när skolorna drar igång och alla träffas igen.
Min nya klass är btw hur kanon som helst! :)

Nu ska jag fixa lite bilder till er på lite nytt som jag glömt visa er, puss!

Kommentarer
? amanda

ÄNTLIGEN SÅ UPPDATERAR DU MAN1 :OOO <3

2010-09-13 @ 21:40:53
URL: http://ammmandas.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0