SÖMNIG

Kommer en gårdagens outfit-bild sen, skulle lagt upp den igår men sen blev det så sent så jag struntade i det. Kommer såklart även en dagens outfit-bild :)

Idag har vi bara varit i skolan till lunch sen fick vi sluta. Brukar alltid ha idrott på torsdagar ananrs men vår lärare var inte där så vi fick gå hem tidigt :D
Så jag och Nellie gick till EH och träffade Clara som jag inte träffat på as länge, typ sen hon flyttade till ett internat i Båstad. Så det var trevligt. Vi tog en runda på stan också innan vi begav oss åt vars ett håll.
Resten av dagen har jag spenderat i soffan framför tv:n. Har suttit och tänkt, som vanligt, att jag ska sova men jag gör det aldrig.. fattar inte varför. Jag bestämmer mig alltid när jag vaknar och är as trött på mornarna att jag ska sova när jag kommer hem men så fastnar jag alltid vid dator eller tv:n eller sticker ut med kompisar.
Likadant var det igår. Ist för att sova gick jag till grafitti med Emma och Micca och tog en fika.. ajja trevligt var det ju, har inte träffat dom heller på ett tag.

Nu ska jag se om jag kan slänga ihop lite kvällsmat, blir själv ikv för mamma jobbar sent. Ska försöka lägga mig senast halv 10, 10 ikv. Måste få sova.
Ciao♥

Kommentarer



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0