GIFTS

Har fått lite fina presenter av min kära moder och min kära pojkvän som jag tänkte att jag skulle visa för er :)


Grön tröja - gina (fick av babe)


Svart mjukiströja - gina (fick av babe)


Bh - h&m (fick av mamma)


Sötaste sovshortsen ever - Kappahl (fick av mamma)

Sådär :)
Sitter atm och kolla "Romy&Michelle - blondiner har roligare på tv" men ska snart sova. Är så sjukt trött efter bara 2 dagar i skolan?! En och en halv t.o.m eftersom vi slutade 11 idag o.O Jobbigt.
Imorgon har vi dessutom idrott på eftermiddagen :( Hatar idrott i skolan.. Dock har mitt Zumba kommit nu så mamma ska hämta ut det på coop imorgon :D
Nu ska jag skölja av min ansiktsmask, ciao!


Kommentarer
? Hanna

sovshortsen är skitsöta, har kollat på dem massor av gånger men aldrig kommit mig för att köpa dem.. kanske så dags nu! söt blogg förresten :) kram!

2011-01-16 @ 14:25:59
URL: http://gertans.blogg.se/
? michelle

sv: haha snutt ;p



asså du får/köper nya kläder HELA TIDEN! blir galen på dig kvinna ;o<3

2011-01-23 @ 14:42:10
URL: http://michibelle.blogg.se/



Vad heter du?
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?:


Skriv något fint här nedan:


RSS 2.0